Helgen

Helgen har varit helt ok.  I Fredags va jag, Linnea o Madi hos frida i början av kvällen o åt kebab. Sen träffade vi lite folk i stan, sen sa nån att det va fest i nyhem o dom sa att vi fick komma, så vi drog dit. Men vi va tydligen inte välkommna xd men sen träffade vi lite annat folk o sen drog vi hem ganska tidigt. Hade ganska kul ändå.
Igår va jag o Frida hos Jessika, där va becka, jonas, hampus och esset. Vi kollade på nån skräckfil som killarna hade hyrt. Och den va skit dålig! Kolla aldrig på Gag. Men annars va kvällen super trevlig :]


Kommentarer
Postat av: Jessika

hahaha ! sista bilden altså ! x'D ser ut som jag ska vålta rebecka typ ! xD

2009-09-06 @ 18:14:29
URL: http://jessikaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0