Tisdag

Va inte på världens bästa humör i skolan idag kände jag...
Men det blev bättre när jag kom hem, för där va jessy o kiim, som inte hade nåt o göra tills dom skulle ta bussen till kim vid 5. Så jag roade mej med dom ett tag, men sen skulle jag ut till stallet o dom skulle ju hem.. På vägen ut till stallet så köpte vi en ny moppe hjälm eftersom att nån snodde min i fredags -.- 1200 kr kostade den, så jävla onödigt slösande av pengar. aja. nu har jag hjälm igen o den ska jag VA RÄDD OM! Tränade för Monica idag med Mejram, gick riktigt bra! börjar få kläm på det hela nu. Men jobbigt va det, både jag o Mejram svettades som grisar typ, men träning fick vi! När jag kom hem så satte jag mig med fysiken o läste, läste och läste. Sen förhörde pappa mej o jag kunde fortfarande inte det xD men det e bara att läsa, läsa och läsa igen! Det kommer nog sitta sen, provet e ju på fredag..Nu är jag RIKTIGT sugen på att ta en jogging runda, lite sent men aja xD Så det e bara på med joggingskorna o ut i det friska vädret! PUSS på er :*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0