stolt

Nu har jag gjort matte läxan...lyckades lösa uppgiften, heeeeelt sj. not, pappa löste den o jag skrev det han sa :] men det behöver inte Mali veta ;) Nu ringde Madi så jag snackar med henne, elr hon typ skriker o skrattar o jag försöker skriva klart detta inlägget. Men jag måste läsa NO:n.. Har precis roat mej med www.fotoflexer.com. Fixade två bilder på mina skor som jag köpte för ett tag sen som jag använt en gång, dom är FÖRJÄVLA obekväma. ^^

 





H a r  g j o r t  b i l d e r n a  h e e l t  s j ä ä l v  : ]   * s t o l t *




Kommentarer
Postat av: rabbz

tjejskor i allmänhet verkar förjävla obekväma xD

2009-10-19 @ 21:09:04
Postat av: madi

har likadana å mina är nt obekväma :o

2009-10-19 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0