Ajdå

Hej bloggen! Vet att det va sjukt längesen! Har inte bloggat på 1 månad! Senaste inlägget är från höstlovet ;) och det hemska är att folk har kollat in bloggen varje dag x) Stackarna.. Men nu ska jag bli bättre! Vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat, men jag tröttnade typ, och nu blev jag sjukt sugen igen, så nu ska jag fan uppdatera!

Så vad har hänt denna månaden då bloggen har varit död ?

* Madison
* LONDON
* Fest hos en langare och min jacka blev snodd
* Birthdayparty hos Jessika

Sen har det inte hänt så mycket mer, skolan såklart x) Vi har verkligen sjukt mycket i skolan nu!

Läxa till nästa vecka:

* Läst ut en bok och skriva recention ( jag har precis börjat läsa boken )
* Fyllt i ett SO häfte ( det e jag klar med :D )
* Engelska glosor + spela upp teater iför klassen -.-
* NO labbration+labrationsrapport
* Lära oss lucia låtarna x)
* Klar med Matte kapitlet för vi har prov på fredagen ( jag ligger sjukt mycket efter.)

Till nästa vecka liksom ?! Oh gash

aja, Torsdag idag, STUDIEDAG=sköönt

Skulle egentligen plugga idag, men ist har jag solat, kollat på film o ätit. Men dagen är inte slut än, klockan är ju bara 14.24.. Ska dock till stallet o packa oxå. Men jag kan nog klämma in lite plugg oxå.

Imorgon blir det ingen skola heller för jag ska till STOCKHOLM ! Ska dit med Kim, hennes mamma, Marie o Mamma :D Vi ska flyga dit, bo på fint hotel med pool o spa o massa sånt. Vi ska shoppa och gå på hästhoppning på globen. Ska bli sjukt kul, kommer hem sent på söndag kväll.

Så det va kanske lite onödigt att börja blogga nu när jag ändå inte kommer kunna blogga på 3 dagar. Men jag kunde inte vänta :')  hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0