Torsdag 25/6

Äntligen är sommaren här. Fint väder! Har jobbat hela veckan, på Äventyrslandet, har varit ganska roligt faktiskt. Ska jobba hela nästa vecka med. + att jag ska jobba på travet också. Lite tråkigt när det ska va kanon väder nu o allt men aja jag är iallafal så glad att jag har både sommarjobb och jobb på travet. Sommarjobb på Äventyrslandet ska jag tacka min pappa för. Vad skulle jag gjort utan dessa extra pengar varje månad? Fast jag vet inte vart alla pengar tar vägen nånstans? Jag sparar aldrig. Jag måste börja få koll på mina pengar !

Imon är jag ledig så det blir nog stranden o jobba på brännan om vädret håller i sig. Sen får man se vad som händer mer i helgen, tylösand kanske ? After Beach börjar på lördag. Ska nog gå på det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0