Halloj :)

Skulle lägga mej i sängen o läsa om trafikregler, men jag somnade med huvudet i boken ^^ vaknade nyss. Skönt o sova lite iaf. Men om jag har lärt mig mer om trafikregler tvivlar jag på. Aja, får väl försöka läsa mer sen.

Andra dagen i skolan idag. Kan ju inte säga att jag ser fram emot en hel termin av hårt pluggande. Men men , de e som de e ;) Det e faktiskt ganska roligt att träffa allt folk igen.

Här e vårt shema ;) Helt ok faktiskt, men jag hade hällre börjat tidigt o slutat tidigt, än att börja sent o sluta sent.

shema







Efter skolan åkte jag, mamma o Marie ut till stallet. Mina hästar fick vila idag, men vi tränade med Chessie o fölet :D Vi ska visa upp dem på fredag i Plönninge. Då kommer Cookie få poäng på gångarter, ustrålning och kroppsbyggnad typ :] Och det gick riktigt bra idag när vi tränade, han e så söt så! <3

Det har gått jätte bra med min nya häst Mejram. Hon är så sjukt underbar den hästen asså :o och imon ska jag träna med henne för Micke, har inte tränat för han sen vintras typ, det ska bli skit skojj :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0