Pengar :D

Kom nyss hem , o jag hoppades på att den lappen från vägverket hade kommit så att jag kan börja köra moppen. Men det hade inte kommit nån :( Men mina löner hade därimot kommit. Inte särskilt mycket men aja, jag har ju inte jobbat särskilt mycket heller.

Jag fick 6oo kr från travet ( jobbade där en dag )
Och från Äventyrslande fick jag 1770 kr :)

Och det sätts in på mitt konto imon, och imon får jag även barnbidraget. Så imon kommer det finnas 3470 kr som jag KAN shoppa för. Men jag FÅR inte. Måste spara lite.
Ska gå på stan med Kim imon, det jag MÅSTE köpa är:

* Foundation
* Mascara
* Jeans/ Jeans leggins
* Mjukis byxor där det står Tiilda elr Tilduz på rumpan :D
* Nåt som man kan ha på fest/disco
* En random kofta

Ska se om jag lyckas köpa det :))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0