Nattinlägg

Shenna

Sitter här i min säng under mitt duntäcke med laptopen i knät. Internet på den vanliga datan typ krashade. Klockan är 00.07. Denna lördag kvällen har bara varit chill. Jag va i stallet ganska länge, o sen orkade jag inte göra nåt när jag kom hem så det blev att sitta hemma. Kan ju va ganska mysigt i vissa fall ^^ 

Nu snakkar jag med massa random folk på msn. Fast vissa killar är ju helt körda. Nu va det en kille som jag inte har en aning om vem det är som frågade om jag vill se när han runkar i cam. Och det e inte första gången en kille frågar det. Asså vem fan vill se det i cam !? Och vem fan vill sitta o runka i cam!? Skaffa ett liv pojkar ;)

Sen måste jag tillägga att jag saknar min broder ;( Har inte träffat han på ett tag nu, det är för att han har gått o skaffat tjej den jäveln. Hehe nä men jag gillar hans tjej Klara jätte mycket faktiskt, hon är sjukt snäll! Men jag måste erkänna att jag o Mattias inte har lika bra kontakt nu, men aja så e det ju. Det är bara att gilla läget.

Imon ska förhoppningsvis jag och Frida träffa Hampus, skulle egentligen träffat han igår men det blev inte så. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på imon men nånting finns det alltid o göra :D

Asså jag har inte riiktigt kommit in i att skolan har börjat än. Jag går bara o tänker på vad som ska hända på helgen. Glömmer bort skolan helt. Men jag måste ta tag i det nu! 9an är fan viktig ju :o Men ååååååh va jag vill bara ha sommarlov igen. Asså jag börjar fan snart lipa när jag tänker på allt roligt som hänt i sommar o att det e över ! Men vafan! det finns helger! sluta lipa nu -.-

Nu va det nog inget mer jag ville dela med mej av :) ska krypa ner under täcket nu och soovaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0