Pluggar matte

Hola!

Sitter här hos pappa och pluggar matte. Lite deprimerande sådär. Har nämligen nationella i matte imorgon och jag har sån jäkla press på mig. För om jag får MVG eller visar MVG kvalitéer så får jag MVG i Matte A. Och jag vill vill vill vill vill vill villl ha MVG!!!!! Men chansen att jag får det på nationella är ganska liten, därför jag försöker plugga lite på det ikväll. Har i för sig gett upp nu, blogga är mycket roligare!

Skolan idag var chill. Hade ju bara 2 lektioner, Historia och Pedagogiskt ledarskap. Fick värsta utbrottet på Pedagogiskt ledarskapen dock, vi kollade nämligen på en film där som jag fick sånt ryck på! Eller den var ganska bra men ändå hemsk. Men den handlade om en massa pojkar mellan 8 och 12 som hamnade på en öde ö. Och tillslut blev vissa ungar så dumma att dem dödade varandra?! Och dem va så jäääkla taskiga och helt hjärntvättade. Jag blev så sur när jag såg de så det slutade med att jag satt och skrek ut väldigt ofina saker i klassrummet som t.ex. "fitthorungar!!!!" "är dom helt cp störda i hela fitthuvet eller?!?!" m.m, alltså inte så trevligt. Men så kan det gå.

Nu ska jag gå ner och ta en macka, eller 2 :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0