Bra helg hitils

Hejhejhejhej!

Igår var jag hos Frida med Nea. Fett mys! Satt och snackade heeela kvällen. Sen kom Fiddeboy och hämtade mig så sov vi här hos papi. Sen idag när vi vaknade så drog vi in till stan och strosade runt lite. Det var ju typ marknad och sån skit i halmstad idag, ganska mysigt :) Åt lunch på sibylla och sen drog vi hem igen och somnade en halvtimme typ.

Nu har jag precis vart i stallet med mamma och Olle. I kväll ska jag på Amandas 18-års fest. Är inte så där super taggad men det blir nog roligt ändå! Ska ta en lååång dusch nu :)



Söt bild... va hände med mitt hår liksom?! jaja...

Älskar dig Fredrik Granfeldt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0