31 Mars 2011

Hej på er!

Fyfan va trött jag är kan jag börja med att berätta. Är så trött hela tiden nu förtiden. Undrar vad det beror på...kanske att vi har ändrat sommartiden? Någon annan som är trött?^^ haha. Nej ush jag orkar fan inte göra någonting. Har inte ridit idag heller. Imorgon ska jag göra absolut ingenting. Behöver vila.

Annars har dagen vart ganska bra. Förutom att jag var trött så hade jag roligt i skolan. Åt lunch på Blue Tai med klassen, super mysigt :)♥

Nej nu ska jag bli klar med en jävla engelska uppgift som jag har hållt på med nu i några timmar, den är as svår! :s Jaja pusshej sålänge


Haha så fin bild jag hittade. Jag, mamma och Marie på Tiarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0