Turkiet inatt!!

Halllååå! Nu har jag verkligen invigt sommarlovet ordentligt.
I torsdags var det ju klassfest i tylösand. Och det va skoj som fan. Spårade dock lite men det är ju roligt hehe.
I fredags så var jag Malin, Kim och Madde ute på krogen igen. Corner blev det och fasen va roligt vi hade. Dansade helaa natten.
Igår så tog jag bara det lugnt. Jag och Fidde hade myskväll hos fidde, lagade mat och kollade film. Sista kvällen med fidde innan jag reser ju. Hihihi asså jag åker inatt!!! Ska hem till frida ikväll och sova där med de andra tjejerna sen åker vi vid 3 inatt. OMG!!!! :D men nu ska jag va lite social mot madde som är här nu. PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnea

hm, tycker här är lite dött kanske, kanske...:]

2011-07-01 @ 02:04:12
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0