14 Juni 2011

Godmorgon! :D

Skulle ju egentligen jobbat idag så klockan ringde kl 9. Men jag va så jääkla trött så jag snoozade till halv 9 typ och då va jag ju tvungen att gå upp efterssom att jag började 10. Men jag kunde knappt hålla ögonen öppna och jag va sjuukt nära på att somna om igen men precis då ringde chefen och sa att jag inte behövde jobba efterssom att det va dåligt väder. Så jäkla skönt tänkte jag och la mig ner igen och kunde somna om. Men nej, då va jag helt plötsligt jätte pigg och kunde inte somna om!! Det är typ så, när man inte får somna då är man JÄTTE trött sen när man får sova då kan man inte haha. Jaja nu har jag iallfall städat rummet och bytt lakan i sängen och allt *klapp på axeln*

Men vad ska man nu göra resten av dagen då? Jag har INGET planerat. Så om någon vill hitta på nåt hör av er hihi :D

Nu är pappas omelett klar. puss ♥



Bild från östra stranden när jag och fidde tog kvällsdopp någon dag.

Vart fan tog de fina vädret vägen föresten?? Typ höst nu ju :s Jag vill ju hänga på tylösand och bli brun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0