15 April 2011

Hello bitches! Kom precis hem från stan efter en fika med tjejerna på Sandys. Det var mysigt. Haha Madde pratade så roligt, hon har precis piercat tungan! Mandren är ju även hemma från stockholm nu på lovet :D As kalas!

Annars har det vart en bra dag. Jätte chill i skolan. Lekte typ bara på specialidrotten. Dock var det inte så chill eftersom att jag är så dålig förlorare när det gäller sporter så jag kämpade som FAN för att vinna. Tror ni mitt lag vann? Nej! Fick värsta utbrottet också haha. Jaja, sen dem andra 2 lektionerna gjorde vi typ inget på så det vart niiice. NU ÄR DET LOV!! 



Bild från fikan idag :)



Just nu är Olle här hos mig och jag väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag hem till Frida på myskväll! Neabea kommer också :)

Haha jag älskar när ungar precis lärt sig säga hela meningar men man förstår inte riktig vad dem säger om inte man är van vid att höra han. Olle kom nyss och sa "Jojjo plelat tan". Jag förstod direkt att han menade "Olle spelat gitarr". Haha så söt är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0