12 April 2011

Tja! Läget?

Igår bloggade jag inte för att det var så fint väder och jag spenderade dagen med underbarast pojkvän. Det va ju så sjuukt varmt och skönt så jag och Fidde köpte glass och fika och sen gick vi en lång runda här i skärkered. Super mysigt! Sen sov han även här.

Och idag på förmiddagen åkte vi in till stan och shoppade kläder till han :D (jag började ju inte förän halv 1) Han hittade MASSA fint hihi :D Sen åkte jag till skolan. Sen efter skolan hem till Tian en stund och sen till stallet. Har vart en bra dag förutom att det har spöregnat och jag har haft tunna vårjackan på mig :(

Men nu måste jag äta innan jag döööör. Visar upp lite nya grejer sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0