Ny vecka...

Hejhej bloggen!

Måndag, starten på en ny härlig vecka! Vi va på Komtek idag med klassen, elr ja, halva klassen va där idag. Vi va där o lysnade på när en kille snackade om teknik programmet. Så idag fick vi sitta vid datorer o fixa massa grejer som va jävligt krångligt till att börja med men sen gick dt allt! Ganska segt att sitta där vid en data hela dagen. Men imon ska vi till kattegatt ist o göra nån möbel typ x) får se hur det går. Nu är jag iaf hemma, skönt! Och jag ska fika nåt, sen lite senare ska jag o michelle till stallet o ta han om pollarna. Puss! <3

Har inte min cam otroligt bra kvalité ? ;D haha
men ska inte klaga på den, kostade bara 70 kr ^^

 





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det värmer verkligen i hjärtat att du uppdaterat! Du sulle göra Frida Palm stolt om hon varit i livet. Tyvärr dog hon av förlite kärlek av sin bästavän som inte ville kramas med henne.

/ Liemannen

2009-10-05 @ 20:19:53
URL: http://soshutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0