I'm THE dramaqueen

Hej bloggen. Äntligen har jag tillgång till en data! Sitter hos pappa nu och har precis ätit. Ska dra tillbaka till Tians lägenhet sen men kände att jag behövde lite riktig mat ^^

Igår efter jobbet så åkte vi taxi ut till guldbrandstorp hem till Becka. Där bjöds det på jätte god mat! Det var jag, Madde, Kim, Jessy, Kajsa och beckis såklart :) Jätte mysigt var det, tack så mycket Becka!

Vid 12 så tog jag, Madde och Jessy bussen till stan och träffade Fidde och dom. Hehe och jag var ju kanske inte på mitt bästa humör. Har kommit på att jag nog är lite dramaqueen ändå. Men det löste ju sig sen. Vi drog iaf hem till Carro och sen gick jag och Fidde hem till lägenheten. Lyckad kväll!

BTW så har jag och Fidde ett halvår idag♥


Love you♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis igen sötis

2011-01-30 @ 23:29:44
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0