Vem försöker jag lura?

Jag och mamma håller ju på att flytta för fullt som ni vet. Inte långt kvar tills vi flyttar in HELT. Dvs sover där. Vet inte riktigt hur jag känner inför flytten. Tycker ju det ska bli kul med nåt nytt sådär. Eller nej, vem försöker jag lura. Jag vill inte flytta. Eller rättare sagt; jag vill inte ha två hem. Vill verkligen inte det. Jag mår dåligt inför flytten. Vet ungefär hur det kommer att bli, särskilt här hemma hos pappa. Det kommer inte bli lätt. Åh :( det är därför jag mår dåligt för det mesta nu. Inte ens att jag ska få en ny mobil imorgon glädjer mig?! Borde vara hur glad som helst nu, men nej. aja nog om detta.

Ska kolla sex and the city nu, det mår man alltid bättre av.

Kommentarer
Postat av: madi

Förändringar behöver inte vara dåligt. Visst kommer du sakna en del saker, men tänk så mycket som också kommer att bli bättre. Det är bara att ringa såfort det är något, det vet du. Puss på dig gumman!

2011-01-07 @ 12:47:10
URL: http://madimade.blogg.se/
Postat av: miche

lyssna på madde hon har rätt !

Jag vet själv hur jobbigt de e nu i början, men sen kommer du att inse att detta e bäst. Nu finns det ingen chans i världen att jag vill att mamma och pappa ska bo ihop, jag vill ju att dom ska vara lyckliga och de var dom inte tsm. och jag evta tt du innerstinne vet det med.

Så jag lovar att allt kommer bli bra gumman ! <3

2011-01-08 @ 16:23:52
URL: http://michellebik.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sant som dom säger faktiskt. I början är det jobbigt, men nu såhär när det gått ett par år får man bekräftat att det var det bästa. Nu när allt är "som vanligt" fast med skilda föräldrar är allt bättre. Båda mår bättre helt enkelt. Det är bara denna första tiden, sen kommer du säkert att märka en positiv effekt. Ta en dag i taget bara<3

2011-01-10 @ 17:28:50
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0