Min dag

Min dag har vart helt ok. Gick runt i mjukis byxor och linne i skolan som tydligen alla idrotts tjejer på sannarp gör. Men jag hade faktiskt inte vitt linne!! Hehe nej men vi skulle linda fötter och sånt på idrotts medicinen så that's why jag hade mjukisbyxor;) just nu ligger jag i soffan hemma hos mamma och väntar på att pizzan ska bli klar. Imorgon så tänkte jag flytta ALLA mina grejer till tians lägenhet och bo där i 3 veckor. Aaas najs! Tänkte faktiskt köra all in och tvätta och laga mat själv, hehe får se hur det går! Aja nu är pizzan klar. Pusshej


Kommentarer
Postat av: miche

tur du har en pojkvänn som kan ta hand om dej när de går utför ;) <3

2011-01-28 @ 18:05:52
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0