4 januari 2011

Godmorgon!

Ush har inte sovit alls bra. Och nu på morgonen vaknade jag med jätte mycket ångest. Fattar inte varför, allt är ju så bra nu? Finns inget jag borde ha ångest över.
Aja, igår efter ikea så åkte vi ju till Skärkered och skulle sätta ihop vissa möbler och så. Tian och Fidde kom också dit och hjälpte till. Så nu är köket helt klart. Och min säng är ihopsatt så mitt rum kommer nog bli klart snart. Det är röda väggar där nu och vi hade ju egentligen tänkt att måla dom vita. Men sen efter att både Tian och Fidde sa att det är snyggt med röda väggar så änkte jag faktiskt prova att behålla dom! Sängen och de andra möblerna jag ska ha är svart trä så det blir ju fint med rött :)
nej nu måste jag äta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0