Sprucken skärm

Godmorgon!

Igår va jag och Madde och bowlade med Adam och Fidde på kvällen. Det va jätte kul men vi behöver ju inte gå in på vem som förlorade.....( jag som verkligen trodde att jag var bra på bowling :s )

När vi hade bowlat klart vi 9 tiden så drog jag, Madde och Jessika hem till Rabbe/Danny där det va fest. Det va mycket trevligt förutom att jag tappade min mobil EN GÅNG i golvet och HELA FUCKING SKÄRMEN SPRÄCKTES!! Fast touchen funkar och så men FAN VA SUR JAG BLIR!!!! tur att jag har försäkring så jag behöver BARA betala 500 kr. För 500kr är ju INGENTING för mig -.- Fan.

Aja nu ska vi inte deppa. Solen skiner och livet är underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj :S har typ tappad min 100 gånger nu... och den är fortfarande hel :) otur :(

2011-02-19 @ 16:32:13
URL: http://friidaus.blogg.se/
Postat av: madi

älskar din inställning gumman ;)

2011-02-19 @ 19:01:00
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0