Hos mamma

Sitter hos mamma nu och filurar. Skulle ju plugga egentligen men fastade vid datan istället. Men jag ska plugga snart!! Asså det är så fett varmt i hela huset här så man blir jätte trött, typ dåsig. Ligger typ bara i min underbara säng och filosoferar hela tiden haha. Men det är ju ganska nice det med. Och snart kommer Fidde♥ Får passa på att plugga nu innan han kommer. Tror inte han tycker det är så kul om jag sitter och stirrar i en bok när han är här. Så nu får jag slita mig från datan.

Åh justdte imorgon kommer lilla Olle hit :D Har saknat han så mycket. Han har ju vart som en bror för mig typ, eller han är det. Men nu träffar jag honom inte lika mycket som innan :( jaja..

Vet att detta inlägget blev väldigt ointressant men va tvungen att ha lite text så att jag kunde se o mjag kunde få texten såhär jämte en bild haha. Och voila det gick!


Kommentarer
Postat av: Linnea

snygg headern var! fina färger:)

2011-02-11 @ 20:33:32
URL: http://neahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0