hej♥ ligger just nu i min säng i skärk...

hej♥ ligger just nu i min säng i skärkered och är helt slut. Tränade för Monica idag och det gick hur bra som helst!! Trodde jag inte med tanke på hur dåligt jag ridit de senaste veckorna. Blir så stolt över min älskling :') hehe. Har även flyttat ut fån lägenheten idag också. Visst det va skönt att bo ensam och så men det var så jäkla jobbigt med typ 3 hem. Kändes så utspritt. Så nu har jag bara 2 igen (y) helst vill jag bara att allt ska va som vanligt. Jag mamma och pappa i huset i stan. Men så är det inte längre och kommer antagligen inte att bli igen, men jag vänjer mig nog snart :D är ju faktiskt väldigt anpassbar har jag kommit på^^ jaja nog om det, nu ska jag sovaa, natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0