11 Februari 2011

Sikket damp det förra inlägget fick? Iphonen gör inte riktigt som jag vill alltid :(

Hej föresten! SItter hos pappa nu och värmer mig typ. Va på stan innan och kollade lite med Frida. Sen mötte jag Madde så gick vi till lägenheten och hämtade hennes grejer. Sen cyklade jag hem hit. Och fyfan va kallt det va!!! Hatar sverige på vintern!! Aja nu sitter jag i värmen iallafall. Mamma hämtar mig snart så ska vi till skärkered. Och ikväll ska jag.... PLUGGA! Kul va? på en fredag kväll. Aja, jag hoppas på att Fidde vill komma dit också fast jag ska plugga ;) Nu kom mamma och vi ska till hästshoppen :D, puss på er.


Bjuder på en gullig bild på mig och Mejram från somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0