Operera axlarna

Hejhopp

Va i skolan idag (Y) va ju inte det igår.. Hade bara 2 lektioner idag så det va chill. Fast vi hade matteprov och det gick riktigt jävla dåligt. Asså vad har hänt med mig?! Blir så trött -.- men jag får väl fler chanser förhoppningsvis..

När jag hade slutat så hämtade Fidde mig på skolan och körde mig till sjukgymnasten. Hade ju bestämd tid där idag. Skulle mest kolla upp smärtan som jag har i ryggen, men han sa att den kommer gå över så fort jag blir frisk. Men därimot mina överrörliga axlar såg inte bra ut. Och han tyckte jag ska operera dem så snart som möjligt typ. Eller det tar ju 3 månader innan man får tid för nåt sånt så det blir ju nästa år... men lite läskigt ändå :s

Aja... När jag var klar hos sjukgymnasten så gick jag hem och pluggade. Och det har jag typ gjort fam tills nu.. eller jag har kollat på tv lite med ^^ Men NU ska jag ta min hostmedicin och sova. Sover as gott på den hostmedicinen.

hehe natti

Kommentarer
Postat av: miche

Usch inte kul alls :(

Men du har ju problem med dom och du har ont av de, så de kanske är bäst ? :/ <3

2010-09-22 @ 08:04:16
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0