Penicillin 10 dagar igen

Hemma från sjukhuset nu.. Röntgade ju lungorna. Det gick bra, lite pinsamt bara. Va ju tvungen ta av mig bh:n och allt :(

Nu väntar jag bara på att min doktor ska ringa om resultaten. Han sa att han skulle ringa direkt men han har ju inte ringt än. Vi tror iallafall att det är lunginflamation. Men även om det inte är det så ska jag ändå äta pennicilin i 10 dagar IGEN eftersom att jag fortfarande har infektion i kroppen (?)

Asså, detta är tredje veckan jag är sjuk nu. JAG HAR VART SJUK I 3 VECKOR?! gud, hatar du mig?? nej skojjar bara. Finns folk som har större problem just nu...


Kommentarer
Postat av: neah

inte ruligt...att visa sig naken för doktorn alltså en liten inflamation överlever man jux) haha nej men inte ruligt...(alls alltsåx)

2010-09-16 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0