Fira Mami

Hallå!

I fredags efter att Michelle hade gått hem så fick jag hög feber IGEN. Mådde skit dåligt. Sov i soffan, vaknade mitt i natten av att jag knappt kunde andas för det va nåt som tryckte på mina lungor. JÄTTE ont gjorde det. Sen hela dagen igår låg jag typ bara på soffan och hade ont i magen. Sen på kvällen mådde jag lite bättre och så kom Mattias, Klara och kim hit så firade vi mamma lite. Hon fyller ju år imorgon. Vi hade as roligt ^^ Spelade "med andra ord" och det blev mååånga skratt. Idag när jag vaknade hade jag fortfarande feber. Så idag har jag typ också bara legat på soffan. Kim har vart här och hållt mig sällskap♥  Nu ikväll kommer Farmor, Göran, Mormor, Marie, Totte och Olle hit så ska vi fira mamma, igen ^^ Mattias och klara var här igår för att dom inte kunde idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0