13 september 2010- Måndag

Min dag

Försov mig som vanligt och kom för sent till idrotten.
Skyllde på att moppen inte startade men det gick inte hem hos Peter så det blev 50 armhävningar som straff.
Kunde inte riktigt va med på idrotten för vi skulle springa massa och det kan jag inte eftersom att jag fortf är sjuk. Så jag fick göra lite andra övningar.
Sen hade vi naturkunskap. Vi gick till en damm och skulle fiska upp äckliga djur.
Jag tappade min mobil i dammen.
Den ville inte starta såklart.
Jag va på dåligt humör resten av dagen.
När jag kom hem från skolan så fönade jag mobilen med hårfönen.
Den funkade fortfarande inte.
Jag la in den i frysen ett tag (anton sa att det funkade).
Den funkade fortfarande inte.
Jag satte på satc och tjurade.
Sen provade jag sätta på mobilen en sista gång. OCH DET GICK :D
Sen kom Fidde hit en snabbis för att hämta sin plånbok som han glömde här igår.
Sen somnade jag.
Sen vaknade jag igen och åt kvällsmat och kollade på Ryktet går.

Och nu ligger jag här i sängen och är redo för att sova. Och min mobil funkar som den ska :D hihi, godnatt!

Kommentarer
Postat av: miche

hahahah jag dör, kan verkligen se hur du står där och fönar dinmobil och sedan löägger in den i frysen xD

2010-09-14 @ 13:50:09
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0