11 september 2010- Lördag

Har haft lite bloggpaus som ni säkert märkt ;) Men jag va ju sjuk ett jävla bra tag och sen orkade jag inte komma igång med bloggandet riktigt. Men nu ska jag försöka! Är fortfarande sjuk dock, har hosta och är förskyld. Men har iallafall vart i skolan hela veckan, förutom måndagen. Trodde jag skulle ligga efter jätte mycket eftersom att jag va hemma i en vecka, men det gjorde jag inte.

Denna helgen har inte vart så händelserik än så länge, och kommer antagligen inte att bli heller. Igår tränade jag och kim för monica kl 5, och det gick sjukt bra! Sen på kvällen satt jag bara hemma och kollade på film med päronen. Idag har jag pluggat och vart i stallet. Och nu sitter jag bara här och segar. Hade egentligen velat dra in till stan på kulturnatten. Men jag är så jävla trött, seg och osacial så jag pallade verkligen inte. Har vart så osocial man kan bli dessa 2 veckorna. Har typ bara träffat kim, och dom i skolan då... Måste verkligen ta tag i mitt liv nu!!

Men imorgon är det iallafall tävling. Div 2 i Harplinge. Ska bli kul för jag kom i samma lag som Nellie (som går i min klass). Hoppas Mejram går lika bra som hon gjorde på träningen igår :)

Men nu ska jag försöka få ut den jätte stora och äckliga malen(ni vet sån tjock fjäril) från mitt rum. ush... men vi hörs imorgon föhoppningsvis, hehe godnatt♥


* btw! Mejram trivs jätte bra på de nya stallet, Kulla gård :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0