Måndag

Hejsan :)

Det har vart en....chockerande dag änsålänge.

För det första kom jag i tid på idrotten!! (y)
Sen fick jag MVG på samhällskunskapsprovet :o
Sen blev jag påkörd av en bil påvägen hem från skolan. Jag cycklade ju och en kille såg inte att jag cycklade över övergångsstället så han kom i en jävla fart och körde på mig lite från sidan :s Repade hans fina bil men det va rätt åt han!
Sen träffade jag kim i stan och vi båda tog hål i öronen lite spontant sådär ^^

hehe nej nu måste jag till stallet. OCH KIMS NYA HÄST KOMMER FÖRHOPPNINGSVIS PÅ TORSDAG :D WIIIEE

Kommentarer
Postat av: Kimpaa

MIN NYA HÄST KANSKE KOMMER PÅ TORSDAAAG!!!!

2010-10-04 @ 21:30:18
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/
Postat av: Frida

Vart tog du hål ?

ett etxra i ett av öronen, ellert madi style ? ;)

2010-10-04 @ 22:12:01
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0