Fick besök inatt..

Igår kväll va ganska intressant.. Drog ju in till stan vid 12, och träffade Fidde och Simon en litet stund. Sen gick vi bara runt i stan lite. Varmt var det inte men vi träffade massa trevligt folk :) Sen vid 3 så va vi hemma igen. Då va jag inte varm ska ni veta!

När klockan va 4 typ och vi försökte sova så hörde vi flera dunsar. Jag tyckte det kom innifrån men jag försökte intala mig själv att det kom utifrån. Sen började det låta ännu mer och jag va skiträdd men försökte ändå ingnorera det x) Sen när jag hörde att någon ryckte hysteriskt i vårt handtag så fick jag panik och sprang och väckte pappa. Så han och jag gick ner och kollade va det va. Det visade sig vara en full/drogad kille som va helt jävla lost. Han visste inte va han höll på med. Så vi hjälpte honom ut från vår trappuppgång (y)

Asså fyfan, tur att Madde va duktig och låsa dörren när vi kom hem för det hade inte jag en tanke på! Tänk om vi inte låst då hade han kommit in här inne :o

Aja annars var det en trevlig kväll med Madi.

Älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: madi

Babylove!

2010-10-23 @ 18:53:17
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0