Historia

Tjatja. Känner att min blogg är jäkligt tråkig nu eftersom att jag alltid bloggar från mobilen. Men jag har ju aldrig tid att sitta vid en data. Men igår iallafall så åkte jag ju hem till Fidde efter travet. Somnade typ direkt för shit va trött jag var! Och idag när vi vaknade så åkte vi in till stan så att jag kunde köpa strumpbyxor. Sen köpte Fidde en navelpiercing till mig (a) tack snygg<3 sen körde han mig till skolan. Så här sitter jag nu och har historia. Sen har vi bara matte innan vi slutar. Måste plugga som fan efter skolan så jag ska fråga om kim har lust att ta hand om mejram idag ^^ Men nu måste jag jobba pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0