♥ Tagga crazyday

Det blev inte att kim färgade håret idag för frisörerna hade ingen tid idag. Så det va ju helt onödigt att åka ända ut till eurostop. Men vi kollade runt i affärerna lite iaf. Hittade en jätte fin klänning som skulle vara perfekt till skolavslutningen. Men ska gå på stan med mamma på onsdag och kolla också. Så kanske hittar nåt finare där. 

Imorgon är det Crazyday i skolan. Varje klass får en bokstav, sen ska alla i klassen klä ut sig till nånting på den bokstaven. Vi fick S och jag ska va student, haha får ser hur det blir x)

Nej nu måste jag plugga och sen hoppa in i duschen. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: miche

nej de kan jag ju tacka gudarna för isf. höll på att slänga skorna eller brista i gråt när frida sa de xD

2010-05-24 @ 22:31:38
URL: http://michellebik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0