♥ Idag

Idag mår jag; bra , men är liiite trött.
Idag är vädret;
skit, geggigt o blött
Idag är mitt hår;
fett och jätte äckligt
Idag har jag på mig;
skjorta, leggins
Idag vill jag ha;
sommar! fint väder!
Idag förvånas jag mest av;
att det regnade
Idag längtar jag tills;
 Sommar!
Idag består dagen utav;
vakna hos hjalmar, åka hem till jessika, köra moppe till stugan o äta lunch, åka till stallet o rida, hem, sova typ
Idag är jag beroende av;
vatten
Idag är ett minus;
 vädret
Idag är ett plus;
 underbara människor :D
Idag lyssnar jag helst på;
linkin park
idag har jag en stark känsla av att; jag kommer somna tidigt ikv

Idag surfar jag mest på; facebook
Idag är mina naglar;
 skabbiga
Idag ser jag detta på tv; inget
Idag har jag ätit;
pannkakor o bacon
Idag irriterar jag mig på;
falska vänner..
Idag borde jag; sova
Idag önskar jag;
att när jag vaknar imon så är det sommar!

Kommentarer
Postat av: fridapidalingonslida

wiiiie älsklingen har uppdataerat !! :D <3



2010-03-31 @ 16:41:29
URL: http://friidaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0