♥ 22 Juni 2010-Tisdag

Förlåt för den dåliga uppdateringen! (inte för att folk bryr sig men ändå)

Idag vaknade jag upp jämte Kim..Vi drog in till stan för att kolla på mobil o abonemang till Kim. Och såklart fick hon en helt ny mobil bortskämd som hon är. Hon har inte ens haft sin andra i ett år. Aja den va asnajs iaf. Sen så gick vi hem o solade o pillade med mobilen.
Vid 2 så drog vi hem till Michelle, där blev det tårta, massa snack och pressent utdelning ^^
Nu är jag hemma och funderar på att åka till stallet snart. Ska prova de nya grejerna på Mejram som jag köpte.....igår? Var det igår? Jag har typ ingen koll på dagarna nu x)  

Kommentarer
Postat av: Kiiiim

Bortskämmd? Förstår inte vad du pratar om? Det blev ju ingen iphone ;O ;)

2010-06-23 @ 07:41:28
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0