Lyckad kväll/natt i båstad

Godmorgon! Sitter på äventyrslandet. Det är inte en kotte här. Så eftersom att jag inte ha så mycket annat för mig så tänkte jag berätta om gårdagen. Vi tog tåget ner till båstad kl 5. Det va jag, michelle, matilda, Jessika och Becka. När vi kom till båstad så gick vi och köpte massa grejer att äta. Sen satte vi oss nere i en park vid hamnen och hade lite piknick Där va Skitmysigt! Super fint väder vart det med. Där satt vi ett bra tag. Sen gick vi och mötte Beckas klasskompisar. Skit trevliga tjejer! Sen så bara gled vi runt och träffade massa folk vi kände. Vi satt ute på piren på stranden och kollade på solnedgången. Skit fint var det. Sen så skilldes vi åt lite. Jag och Becka blev iaf medbjudna på fest på värsta lyxbåten som några danskar hade. Där bjöds det på dricka hejvilt. Sen gick vi på en annan båt som va ännu vildare;-) kl 00.38 gick sista tåget hem. Så det va ju meningen att jag och Becka skulle ta det. Men eftersom att vi hade så Jävla roligt så ville vi verkligen inte hem. Så vi stannade. Sen kom vi ju på att vi inte kunde komma hem på nåt sätt. Så vi letade desperat efter en lösning. Och vi hittade en! Vi fick åka med en kompis pappa som kom och hämtade dom vid 3. Så det blev en sjukt lyckad kväll!:-D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0