♥ 3 Juli 2010-Lördag

Hej!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag. Men det är ju så underbart väder så man kan ju inte sitta inne?!

Igår va vi ju hos Matilda. Det va trevligt, massa trevligt folk. Vi drog ganska tidigt eftersom att hennes föräldrar skulle komma hem.. Sen var det jag, Kim och Michelle som skulle sova hos Jessika. Haha, asså när vi skulle gå och lägga oss så va jag så himla flummig. Och Michelle och Jessika låg och snackade om massa sjuka saker och det lät så jävla kul.. Sen sa Jessika nåt jätte kul och Michelle härmade henne och jag tyckte det va så roligt. Asså jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst...tror jag aldrig har skrattat så mycket. Låg och skrattade/grät i en timme typ. Haha, sen somnade jag gott ;)

I morse fick jag gå upp vid 8 för att sedan åka till stallet och släppa ut hästar. Efter stallet blev det Tylösand med Michelle och Matilda. Varmt som fan va det..fast jag har typ inte fått någon färg :( Vi va även på After Beach, dom hade ju premiär. Och herregud va mycket folk det va! Jag klarade inte av det så jag fick gå tidigare än Miche och Matilda.  

Nu är jag iallafall hemma och jag måste hoppa in i duschen nu för sen ska jag på inflyttningsfest hos Kim. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0