♥Klar..


.. med pluggandet,
för ikv!


Detta gjorde jag:

aSkrev min del i projektarbetet i slöjden, dvs användningsområden av guld

a Fortsatte skriva om Winston Churchill, och läste böckerna om andra världskriget som jag    lånade. - skrev riktigt mycket faktiskt! Böckerna ska jag läsa nu när jag går och lägger mig.

a Läste ett kapitel ur boken som vi läser i Engelskan


Teknikuppgiften sket jag i, och franska böckerna hade jag glömt hemma (Y)


Fyfan för skolan asså! Men som tur är är det fredag imon! Slipper hästen imon, så efter skolan ska jag nog va med frida, sen på kvällen ska hela gänget hem till jessika. Kul! Hörs imon, puss o gonatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0