♥ Sportlov!- Torsdag

Hej!

Ett tag sen jag uppdaterade nu. Men det är ju sportlov och jag har typ inte tid x)
Har inte hänt så jätte mycket på lovet precis.. fast igår var jag ju på filmkväll hos Mandren x) (Matilda A) Det var jag, becka, jessika, matilda, michelle, max, mattias, timmy och percy :) Vi kollade på skräckfilm och gjorde sanning/konsekvens. Sen sov jag även där som de flesta andra oxå gjorde. Det blev inte så mycket sömn. ^^
Idag så lämnade jag Matildas hus vid 1 typ, och gick till stallet som ligger väldigt nära. Pysslade lite med Mejram, och förfrös mina fingrar.
Nu är jag hemma och bara chillar. Borde egentligen plugga, men vem vill plugga på lovet? inte jag -.- Så jag SKITER i det. Istället ska jag äta nudlar och kolla på MTV. Sen ikv ska jag hem till frida tror jag♥
see u soon♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mandren... Asså det hemska är att det kommer sluta med att alla kallar mig det xd

2010-02-26 @ 14:33:22
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0