♥Söndag

jaha då va helgen sluut :( Det är fan jag med. har inga krafter alls kvar, mina ben typ skakar och jag orkar knappt stå.
I fredags va jag på fest hos Jessika, det va jätte trevligt!
På lördag skulle jag och kim jobba, så vi fick gå upp 10, och vi börjar halv 12. Det va total kaos. Skit mycket folk verkligen. Stälningarna med jackor välte och vi blev av med en jacka (Y) Vi va hemma kl 7. Kl 7 skulle vi va hos frida på tjej middag ;) (y) Så jag gjorde mig iordning på 10 min sen fick jag skynda mig till frida. Men kvällen blev lyckad ! :)
Nu har jag precis kommit hem från frida och jag måste verkligen vila, men nej, då ska jag till stallet. kul.

hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0