♥ Söndag

Hellu!

Igår efter att jag vart på stan så åkte vi hem till Kims föräldrar i Digeshult för att fira kims mamma som fyllt år. Det bjöds på smörgostårta, alltid gott :D Sen när klockan va 6 så åkte vi hem, elr mamma körde mig och kim hem till kim. Där gjorde vi oss iordning till festen. Sen drog vi till Jessikas brors lägenhet vi 8. Lite senare kom allt folk. Det var en mycket trevlig kväll/natt. Jag sov ju där oxå, men det blev ju inte mycket sömn pga gnisslande sängar i rummet bredvid och kille som vägrar låta en sova :o haha.

Idag så hämtade mamma mig vid halv 11. Sen åkte vi till stallet, jag red och mamma packade in massa grejer i bilen. Jag ska ju byta stall på tisdag. Från Olasgård till Tiarp. Det ska bli jätte kul! Kommer dock sakna Olasgård, har ju vart där i hela mitt liv. Men det är dags för nån förändring!

Nu har jag precis kommit hem, och jag måste plugga, städa mitt rum och duscha. puss♥

Kommentarer
Postat av: Jessika

hahahahahahahahahahahaah XD

2010-02-28 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0