♥Snö, snö, oh mer snö!

Och folk påstår att vi aldrig mer får en vit vinter pga den globala uppvämningen. Bull shit! Jag menar, så här mycket snö har vi inte haft på hur länge som helst! Sist det va så här mycket i Halland va 1920. Det va ett tag sen.
Men va tycker jag om denna snö? Jag tycker vi har haft snö för länge nu, och det börjar bli alldeles för mycket! Man kan ju knappt köra på vägarna. Men jag vill inte att det ska smälta nu och bli massa slask! Då får det hellre ligga kvar för det är väldans fint. Det jag vill ha är VÅR!! som sedan går mot SOMMAR! Tänk, när det börjar bli lite varmt, och träden håller på att slå ut, fåglarna kvittrar. åh, underbart! Men nu ska jag nog njuta av dette fina vinterlandskap vi har nu, för det lär man nog inte uppleva igen. Ganska mysigt att rida i ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0