♥Jag vill..

.. skaffa en ny blogg!
Jag gjorde faktiskt en ny blogg aldeles nyss, med samma design som jag har på denna nu. (ska fixa den!)
Men problemet var att domänen blev webblogg.se ?! Jag vill inte att den ska heta så! Men eftersom att jag redan hade en blogg med blogg.se så kunde jag inte ha en till. SÅ jag bestämde mig för att skita i det, det blir alltså ingen ny blogg. Ska fortsätta blogga på denna, så länge jag orkar. Jag brukar ju få mina små uppehåll ^^
Det känns som att det skulle så mycket roligare att blogga på en ny blogg, det va därför jag försökte göra en ny. Men ok, fuck that!

Nu ska jag sova, imon är det Torsdag, världens tråkigaste dag! -.- Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0