♥ Hemma

Tja!

Kom precis hem från bion. Den va helt ok. :) Killen som va med va jätte söt, handlingen va sådär. Men sällskapet va det bästa :D Nu sitter jag här och försöker få mitt internet att funka, tog typ en halv timme inann jag kom in här på blogg.se. Mitt internet funkar alltid dåligt på kvällen :@ Aja ska ändå gå och lägga mig nu för jag är super trött och imon händer det mycket.

Det här står på shemat:

* Gå upp i tid, äta frukost o fixa mig
* Vara hemma hos Frida kl 11 o träffa frida madde o nea
* Gå in till stan och fika
* Hem och duscha
* Hem till kims päron kl 3 och gratta kims mamma
* Hem igen
* Feeest :)

NattiNatti♥


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack :D

2010-02-27 @ 08:37:35
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Det är ju snart ändå, redan nästa helg :D Vad ska du tävla då?



Ja gud vad skönt! Att tävla nu är ju så förbaskat kallt! :P



Tack detsamma !:)

2010-02-27 @ 09:03:06
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0