♥ Hemma från skolan

Hej!
Kom precis hem från skolan. Det va faktiskt roligt i skolan. Först franska, vilket är ganska roligt för att michelle har alltid nåt spännande att berätta och Gerda är väldig underhållande ^^ " Bööööög skulle han säga då" haha hon är skoj x)
Sen hade vi So, där snackade vi mest om fördomar hela lektionen, det slutade med att vi snackade om att Lukas var psykisk störd och att han satt ensam i ett klassrum och snackade med sig själv eftersom att vi andra bara var inbilningar (?) x) dt spårade ur med andra ord, eftersom att vi egentligen skulle snacka om andra världskriget.
aja.. sista lektionen vi hade va 2 timmar slöjd, då redovisade vi våra projektarbeten, som gick sådär eftersom att jag och frida inte alls var föberedda och Mikki den jävlen är i Fuertuventura. aja, vi fick iaf sluta en halvtimme tidigare :D så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka till sjukgymnasten!
puss♥



Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Heej :P Jag måste bara få fråga dig en sak nu när jag ändå e inne på din blogg o kikar ;P hur har du gjort så man får hjärtan i menyraden på senaste inläggen? :) Skulle va gulligt av dig om du kunde dela med dig :) ha en toppenkväll :D

2010-02-24 @ 21:29:33
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0