Positiva inlägget


Jag tror vi håller på att gå in i en ny istid, för FYFAN va kallt det är. (Kan va jag som är lite extra frusen också eftersom att jag har feber.) Men ush när jag gick från bussen hem så trodde jag att jag skulle dö.

Sov hos Fidde inatt. Sov inte alls gott, vaknade typ 10 gånger. Ena gången frös jag ihläl och andra svettades jag sönder. Tror inte Fidde sov så himla bra heller med tanke på att jag väckte honom varje gång, hehe.

Vid 12 körde Fidde mig till skolan och jag hade engelska, matte och natur. Hade matteprov och det gick inte alls bra efterssom att mitt huvud höll på att sprängas.

Men nu är jag hemma iallafall och har tagit en ipren och ska ta bussen till stallet. Kill me -.- För det första hatar jag att åka buss med ridkläder efterssom att folk tycker att man luktar bajs. Sen kommer jag frysa och jag kommer inte orka rida men jag måste och mitt huvud pallar inte med tjejernas tjat i stallet!!!!!! åååh


Kommentarer
Postat av: madi

livet leker...eller?

2010-12-15 @ 20:23:40
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0