29 december 2010

Godmorgon!

Klockan är bara halv 11 och jag har redan hunnit vakna hos Kim, gå upp, åka till stallet, fixa allt i stallet, åka hem. Så nu är jag då hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu hela dagen. Ska klippa mig kl. 5 iallafall. Ska nog gå och sola innan, och kolla på film ;D Ikväll efter jag har klippt mig ska jag träffa tjejerna är det tänkt!

Igår kom ju Jonas, Ville och Jesika hem till Kim. Vi gick och hyrde 2 filmer och beställde pizza/kebab. Det blev en lyckad kväll :) Sov dock jätte dåligt på natten. Men jag har ju gott om tid att sova idag ;) nu ska jag gå ut med Tyson!


konstiga killar :)


Kommentarer
Postat av: sandra

FIn blogg du har matilda. Kolla gärna in min också och kommentera!:)

2010-12-29 @ 20:16:16
URL: http://medvedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0