28 december 2010

Hola :)

Åååh nu är becka, frida och kajsa hemma från Madrid igen! Känns bra!♥ Och det är 3 dagar kvar till nyår! Tagga! :D och jag är typ frisk nu så det blir nog kanon. Ska först äta middag hos Frida och sen blir det fest. aja nog om nyår. IDAG har jag vart på stan med madde fram tills nu. Mellandagsrea ju! Köpte dock bara en tröja, trosor och en plånbok. Är typ så pank man kan bli ;( Nu är jag iallafall hemma hos Kim och väntar på att jonas och ville ska hit. Längesen jag träffade dem! aja pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 06:13:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0