Gymnasiet

Om 12 dagar börjar skolan. Ser nästan framemot det lite om jag ska vara helt ärlig. Ny skola, ny klass, nya ansikten, ny miljö. Nytt.
Jag kommer aldrig mer behöva gå runt i Brunnsåkers deppiga korridorer.
Jag hoppas verkligen på en förbättring. Vill aldrig mer tillbaka till Brunnsåker! Inte för att jag inte hade fina vänner där som jag har många roliga minnen med. Men jag kände mig aldrig riktigt bekväm när jag inte hade mina vänner med mig.
However, det ska bli riktigt spännande och intressant att börja gymnasiet. Men jag kan ju inte neka att jag är en smula nervös också. Ganska mycket nervös om jag ska vara ärlig. Men det blir nog bra...eller?

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Det kommer bli skit bra :)

2010-08-05 @ 18:00:26
URL: http://kimberlyfakkinggreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0