28 Augusti 2010- Lördag

Hej bloggen

Igår så blev det att jag, Madde, Kim, Jocke, Danne och Elliot va hemma hos Kim och kollade film. Fun with Dick and Jane blev det.. Vid 12 tiden gick jag och Madi hem till mig och kollade några avsnitt Satc sen somnade vi gott :)



Idag så har vi flyttat alla Mejrams grejer till Kullagård.. Flyttar Mejram dit imorgon. Har kanske glömt att säga att jag skulle göra det? haha. Kullagård ligger i Fammarp och det är jätte mysigt där! Kim ska ju också flytta dit, annars hade jag aldrig lämnat kära Tiarp. However..det ska bli hur kul som helst att ha Mejram i samma stall som Kim :D



Fick besök av Beckis nu på eftermiddagen också. Hon behövde nämligen någonstan och va tills hennes mamma hämtade henne. Så vi hann med massa snack och några satc avsnitt :) Hon åker ju till Madrid för att plugga nästa söndag. Hon ska va borta i 4 månader.. 4 MÅNADER!! ush, kommer sakna henne :( Men vi tjejer kanske kommer och hälsar på på höstlovet? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ( bara jag som ser den :))

Har du blogg ? :D:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0